Wysyłka w 24H
14 dni na zwrot
Dostawa Gratis
Neuroshima Bohater ^3

Neuroshima Bohater ^3

46,00 zł
Dostępny

Suplement 11 - Dodatek przeznaczony dla graczy
Szybka dostawa
Bezpieczne zakupy
Wysyłka gratis od 200 zł
Odroczone płatności
×

Cennik dostawy dla tego produktu:

Dostawa już od: 14,90 zł
Zamowienie powyzej 200 zł - dostawa gratis
  • Przesyłka kurierska (Wpłata na konto) - cena: 14,90 zł
  • Przesyłka Pocztowa Priorytetowa - cena: 16,90 zł
  • Przesyłka Kurierska Pobraniowa (Płatność przy odbiorze) - cena: 18,90 zł
  • Przesyłka Zagraniczna - cena: 120,00 zł
  • InPost Paczkomaty 7/24 (Płatność z góry) - cena: 15,90 zł
  • InPost Paczkomaty 7/24 (płatność przy odbiorze) - cena: 23,90 zł
  • Paczkomat Weekend - płatne z góry - cena: 24,90 zł
  • Paczkomat Weekend - za pobraniem - cena: 29,99 zł
×

Jak to działa?

Krok 1

Robiąc zakupy online, dodajesz produkty do koszyka i wybierasz PayU jako metodę płatności, a następnie klikasz w PayPo.

Krok 2

Jeśli nie masz jeszcze konta w PayPo, to podajesz swoje dane. Przy kolejnych zakupach potwierdzasz transakcję wyłącznie kodem SMS.

Krok 3

PayPo opłaca Twoje zakupy internetowe w sklepie, a Ty otrzymujesz swoje zamówienie.

Krok 4

Sprawdzasz zakupy w domu, a na spłatę należności dla PayPo masz aż 30 dni. Pamiętaj, że płacisz tylko za te produkty, które zatrzymasz.
InPost Dostawa 24h/7dni
W podręczniku znajdziemy: Poznaj sekrety TornadoArtykuł o słynnym czarnym narkotyku, bardzo mocno rozwijaj±cy mechaniczn± warstwę zażywania, przenoszenia się w miniony świat, uczenia się tam, poznawania sekretów i w ogóle działania, a także kwestie rafinowania, uzależnienia itd. Przyb±dĽ z EuropyTo jeszcze nie jest ta z dawna oczekiwana Euroshima, bez obawy! To na poły humorystyczny, na poły całkiem serio artykuł o graniu postaci± z Europy. Czyli jednak jedn± nog± w Europie! Nareszcie ktoś powie, co się tam do cholery, na Starym Kontynencie, dzieje. Zostań Mistrzem Sztuk WalkiWielu graczom doskwiera brak porz±dnego opracowania tematu sztuk walki na regułach Neuroshimy. W końcu Sztuczki typu “Judo" nie załatwiaj± sprawy do końca. Po ciężkim łamaniu głowy, długich tygodniach benedyktyńskiej pracy i konsultacjach z tymi, którzy zęby zjedli na samodzielnym poznawaniu tajników bijatyki powstał rozbudowany, “drzewkowy" system Sztuk walki. Typhoon VillageNowe Pochodzenia dla graczy. Cała prawda o pancerzu wspomaganymKolejny temat-zmora forów internetowych i neuroshimowych spotkań konwentowych. Najwyższa pora rozwi±zać dziesi±tki problemów, rozwiać niejasności, i co najważniejsze, opracować ten temat. Arsenał Eda Rednecka Ujarzmij maszynę MolochaKolejny wielki i bardzo rozbudowany materiał. Monterzy potrafi± już wybebeszać maszyny i wyci±gać z nich różne cacka, teraz naucz± się grzebać w ich softwarze, co pozwoli nawet na wytresowanie Łowcy na posłusznego pieska. Księga MonteraWielki i rozbudowany artykuł, jako drugi po Programowaniu Maszyn i Robotów przeznaczony przede wszystkim dla Monterów, ale jednocześnie daj±cy ciekawe możliwości innym bohaterom. Również nawi±zuje do “Wybebeszania maszyn Molocha" z pierwszego Bohatera. Rozwiń swoj± profesjęDodatkowe Cechy (po dwie na Profesję). Wreszcie przedstawiciele poszczególnych Profesji zaczn± się od siebie jeszcze bardziej różnić. Nowe Cechy miały w dużym stopniu uzupełniać dotychczasowe luki - gdy dana Profesja miała np. Cechy nastawione jedynie na walkę, teraz otrzymuje Cechy bardziej zwi±zane z wiedz± czy odgrywaniem postaci. I odwrotnie. Dodatek ma w sumie 128 stron, dokładnie tyle ile jego poprzednia część, Bohater ^2.
10 Produkty
Brak opini

20 Innych produktów w tej samej kategorii:

Produkt dodany do ulubionych
Produkt dodany do porównania