Regulamin sklepu
I. Warunki ogólne
1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.holdemshop.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
2. Sklep www.holdemshop.pl jest prowadzony przez firmę:
Pro Art Wojciech Marzec
Jana Kazimierza 21A/4
01-248 Warszawa
REGON: 142620592
NIP: 522-282-55-77
3. Adres do korespondencji:
Pro Art Wojciech Marzec
Jana Kazimierza 21A/4
01-248 Warszawa
tel. : +48 788 788 278
e-mail: kontakt@holdemshop.pl
Numer Konta Bankowego: 60 1050 1054 1000 0097 5108 0806 ING BANK ŚLĄSKI
4. Zakup w sklepie internetowym www.holdemshop.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
II. Procedura składania i realizacji zamówień
5. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Zamówienie". By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie konta użytkownika w zakładce "Rejestracja", dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia. Można również złożyć zamówienie nie rejestrując się w sklepie. Wystarczy wybrać opcję "Zakupy bez rejestracji" i zrealizować zamówienie jako gość.
6. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie można potwierdzić złożone zamówienie.
7. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 16:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.
8. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma Pro Art Wojciech Marzec zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
9. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail, lub brak telefonu) nie będą rozpatrywane lub zostaną wstrzymane do czasu wyjaśnienia, sprawdzenia i zweryfikowania nieprawidłowych danych.
10. Firma Pro Art Wojciech Marzec zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości, gdzie zachodzi prawdopodobieństwo nie wywiązania się z transakcji przez potencjalnego nabywcę.
11. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.holdemshop.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).
12. Wszystkie przedstawione oferty kupna (opis przedmiotu oraz zdjęcia) na sklepie są zgodne z zamawianym towarem, filmy (filmy z youtube) przedstawione na dole opisu mają za zadanie jedynie przedstawić zastosowanie działania przedmiotu (na filmie mogą znajdować się inne przedmioty z zamawianym towarem)
13. Firma prowadzi sprzedaż wysyłkową.
14. Klient dokonujący zakupu w sklepie wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e - mail oraz na przetwarzanie przez sklep www.holdemshop.pl danych osobowych Klienta w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie www.holdemshop.pl (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 ).
III. Wysyłka Twojej paczki
Paczki są nadawane są na bieżąco - natychmiast po otrzymania potwierdzenia wpływu płatności. Opłaty za wysyłkę oraz opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.
Opakowania są odpowiednich rozmiarów i produkty są dobrze zabezpieczone.
IV. Zwrot i Reklamacja Konsumenta oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta
1. Zwrot - Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni liczonych od daty dostarczenia towaru zgodnie z rozdziałem 2, Art.7, punktem pierwszym ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.).
A) Zwroty nie są przyjmowane w przypadku zakupu na specjalne zamówienie.
B) Zwroty nie są przyjmowane w przypadku zakupów wielogabarytowych, jak np: stoły do pokera, nakładki na stół, czy inne przedmioty o niestandardowych rozmiarach, które są w transporcie szczególnie narażone na uszkodzenia. Możliwa w takim wypadku jest tylko reklamacja produktu, jeżeli przedmiot dotarł wadliwy. W takim przypadku należy spisać protokół szkód z przewoźnikiem, który doręczył towar.
C) Reklamacje, w których przedmiot został uszkodzony w sposób mechaniczny przez nabywcę, nie będą przyjmowane.
2. Reklamacje - Jeżeli po otrzymaniu produktu w towarze zostały wykryte wady techniczne lub przedmiot został uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, klient ma prawo go reklamować. W przypadku zniszczenia towaru przez firmę spedycyjną (koniecznie jest spisanie protokołu reklamacyjnego w momencie doręczenia przesyłki - paczka powinna być sprawdzona przy kurierze).
3. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.
4. Trwałość,
Towar, aby został uznany za zgodny z umową, musi:
A) Nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się Towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
B) Występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym Trwałość i bezpieczeństwo, a w odniesieniu do Towarów z elementami cyfrowymi – również funkcjonalność i kompatybilność, jakie są typowe dla Towaru tego rodzaju i których Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter Towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Sprzedawca wykaże, że:
a. nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć;
b. przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób;
c. publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta o zawarciu umowy.
5. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Procedura reklamacji:
A). Klient odsyła reklamowany towar. Towar musi być zapakowany w sposób bezpieczny, gwarantujący jego bezpieczny transport.
B). Reklamacje dotyczące uszkodzeń lub wad mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane jedynie w sytuacji, gdy wada czy uszkodzenie zostały zgłoszone spedytorowi w momencie odbioru przesyłki. Warunkiem przyjęcia takiej reklamacji będzie spisanie wraz ze spedytorem protokołu reklamacyjnego.
C). Przesyłka wysyłana do reklamacji musi być opisana w: datę i numer zamówienia, czego dotyczy reklamacja, jakie wady posiada przedmiot
D). Przesyłki z reklamacjami należy kierować na adres:
Pro Art Wojciech Marzec
Jana Kazimierza 21A/4
01-248 Warszawa
F). Po dotarciu przesyłki do sklepu, następuje rozpatrzenie reklamacji.
G). Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
H). W przypadku nieuzasadnionej reklamacji wszelkie koszty pokrywa Klient.
I). Gwarancja sprzedawcy - 14 dni
J). Reklamacja - 14 dni
Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni liczonych od daty dostarczenia towaru zgodnie z rozdziałem 2, Art.7, punktem pierwszym ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.).
V. Ceny
Zgodnie z treścią nowego art. 6a ust. 1 dodanego dyrektywą Omnibus do dyrektywy 98/6/WE, w każdym ogłoszeniu o obniżce ceny podaje się wcześniejszą cenę stosowaną przez podmiot gospodarczy przez określony okres przed zastosowaniem obniżki ceny. Ust. 2 tego przepisu wyjaśnia, że wcześniejsza cena oznacza najniższą cenę stosowaną przez podmiot gospodarczy w okresie, który nie może być krótszy niż 30 dni przed zastosowaniem obniżki ceny.
Przykładowy formularz odstąpienia od umówy.pdf
Metody wysyłki:
Oferujemy szereg możliwości przesłania wybranego towaru do Państwa:
1. Poczta Polska
2. Kurier
3. Paczkomaty
Wszystkie metody wysyłki mają możliwość wyboru płatności za pobraniem.
Odbiory osobiste:
W przypadku osobistych odbiorów towarów, prosimy szanownych klientów o podanie daty oraz godziny odbioru produktów.
Można to zrobić telefonicznie - 788 788 278, lub e-mailowo: kontakt@holdemshop.pl