Wysyłka w 24H
14 dni na zwrot
Dostawa Gratis
Gry Sprytna Ośmiornica  Marka
Gry Sprytna Ośmiornica  Marka
Gry Sprytna Ośmiornica  Marka
Gry Sprytna Ośmiornica  Marka
Gry Sprytna Ośmiornica  Marka
Gry Sprytna Ośmiornica  Marka
Gry Sprytna Ośmiornica  Marka
Gry Sprytna Ośmiornica  Marka
Gry Sprytna Ośmiornica  Marka
Gry Sprytna Ośmiornica  Marka
Gry Sprytna Ośmiornica  Marka
Gry Sprytna Ośmiornica  Marka
Gry Sprytna Ośmiornica  Marka
Gry Sprytna Ośmiornica  Marka
Gry Sprytna Ośmiornica  Marka
Gry Sprytna Ośmiornica  Marka
Gry Sprytna Ośmiornica  Marka
Gry Sprytna Ośmiornica  Marka
Gry Sprytna Ośmiornica  Marka
Gry Sprytna Ośmiornica  Marka

Gry Sprytna Ośmiornica

h5348
92,50 zł
Dostępny

Szybka dostawa
Bezpieczne zakupy
Wysyłka gratis od 200 zł
Odroczone płatności
×

Cennik dostawy dla tego produktu:

Dostawa już od: 14,90 zł
Zamowienie powyzej 200 zł - dostawa gratis
  • Przesyłka kurierska (Wpłata na konto) - cena: 14,90 zł
  • Przesyłka Pocztowa Priorytetowa - cena: 16,90 zł
  • Przesyłka Kurierska Pobraniowa (Płatność przy odbiorze) - cena: 19,90 zł
  • Przesyłka Zagraniczna - cena: 120,00 zł
  • InPost Paczkomaty 7/24 (Płatność z góry) - cena: 15,90 zł
  • InPost Paczkomaty 7/24 (płatność przy odbiorze) - cena: 23,90 zł
  • Paczkomat Weekend - płatne z góry - cena: 24,90 zł
  • Paczkomat Weekend - za pobraniem - cena: 29,99 zł
×

Jak to działa?

Krok 1

Robiąc zakupy online, dodajesz produkty do koszyka i wybierasz PayU jako metodę płatności, a następnie klikasz w PayPo.

Krok 2

Jeśli nie masz jeszcze konta w PayPo, to podajesz swoje dane. Przy kolejnych zakupach potwierdzasz transakcję wyłącznie kodem SMS.

Krok 3

PayPo opłaca Twoje zakupy internetowe w sklepie, a Ty otrzymujesz swoje zamówienie.

Krok 4

Sprawdzasz zakupy w domu, a na spłatę należności dla PayPo masz aż 30 dni. Pamiętaj, że płacisz tylko za te produkty, które zatrzymasz.
InPost Dostawa 24h/7dni

Wciel się w rolę najzwinniejszego stworzenia morskich głębin. Zostań najbardziej imprezową ośmiornicą!

  • Mamo! Gotowe!

  • Naprawdę? Szybko! Aż trudno uwierzyć, że nie pomagasz sobie drugą ręką.

  • Skąd! Używam tylko macek!

  • Sprawdźmy, pokaż swoją kartę. Przyznaję- wyszło idealnie. Kolejny punkt dla Ciebie.

  • Super! Mam najchwytniejsze macki oceanu!

  • Fakt. Co powiesz na to, żeby dać mamie małe fory? Weź kolejne zadanie, ale tym razem odwróć kartę na czerwoną stronę.

  • O! Ta konstrukcja jest dużo trudniejsza. Akceptuję wyzwanie!

  • Dobrze, może tym razem będę miała szansę wygrać z Twoimi zwinnymi paluszkami.

  • Macki w ruch i do dzieła!

Bądź zwinny i szybki jak Sprytna Ośmiornica!

Załóż macki, wylosuj kartę i sprawdź swoją zręczność! Ułóż kubeczki tak, jak pokazują zwierzątka na obrazku. Bądź zwinny i szybki jak Sprytna Ośmiornica!

W czasie rozgrywki nie można pomagać sobie drugą ręką. Do budowy konstrukcji z kubeczków wykorzystujemy tylko trzy palce! Dokładniej, nie same palce, a umieszczane na nich super macki. To prawdziwy test zwinności! Zmierz się ze zręcznościowym wyzwaniem! Sprawdź, czy tak jak ośmiornica potrafisz szybko i sprawnie ustawić konstrukcję z kubeczków!

Jesteś już mistrzem wśród sprytnych ośmiornic?

Zmierz się z trudniejszym wyzwaniem! Karty zadań są dwustronne. Zadanie oznaczone zieloną ramką jest łatwiejsze do wykonania. Czerwona ramka wskazuje na zadanie trudniejsze. Od Was zależy, który wariant rozgrywki wybierzecie.

Wyzwanie zaczyna się jeszcze przed rozpoczęciem budowy!

Żyjątka na kartach zadań mogą być pokazane w układzie poziomym, pionowym lub z góry.
Dobrze się im przyjrzyj, zanim rozpoczniesz budowę. Uwaga! Łatwo o pomyłkę!

Szaloną zabawę czas zacząć!

  • Zacznijcie od dobrania karty zadań. Żyjątka morskie wskazują Wam, jak należy ułożyć konstrukcje z kubeczków. Stworzonka występują w kolorach odpowiadającym kubeczkom w zestawie graczy. Dno morskie na rysunku wskazuje, jak powinniście patrzeć na kartę.
  • Każdy z Was bierze 6 kubeczków, po jednym z każdego koloru: żółty, pomarańczowy, niebieski, granatowy, zielony i czerwony.
  • Weźcie po 3 macki ośmiornicy i załóżcie je na 3 palce.
  • Z dostępnych kart ułóżcie stosik. Z tej puli weźcie po jednej karcie z zadaniem. Na hasło rozpocznijcie układanie kubeczków.
  • Kiedy pierwszy z graczy ułoży konstrukcję, krzyczy: „Zabawa stop!”
  • Pozostali gracze przestają układać swoje kubeczki. Wspólnie oceniają prawidłowość gotowej konstrukcji gracza.
  • Zbudowanie prawidłowej konstrukcji pozwala zachować kartę zadania i dobrać kolejną. Tak zdobywa się punkty.
  • Gracz, który zdobędzie najwięcej punktów, nim zabraknie kart w puli – zostaje zwycięzcą!
h5348
9999 Produkty
Brak opini

20 Innych produktów w tej samej kategorii:

Produkt dodany do ulubionych
Produkt dodany do porównania