Cennik dostawy dla tego produktu:
Dostawa już od: 14,90 zł Zamowienie powyzej 200 zł - dostawa gratis- Przesyłka kurierska (Wpłata na konto) - cena: 14,90 zł
- Przesyłka Pocztowa Priorytetowa - cena: 16,90 zł
- Przesyłka Kurierska Pobraniowa (Płatność przy odbiorze) - cena: 19,90 zł
- Przesyłka Zagraniczna - cena: 120,00 zł
- InPost Paczkomaty 7/24 (Płatność z góry) - cena: 15,90 zł
- InPost Paczkomaty 7/24 (płatność przy odbiorze) - cena: 23,90 zł
- Paczkomat Weekend - płatne z góry - cena: 24,90 zł
- Paczkomat Weekend - za pobraniem - cena: 29,99 zł
Jak to działa?
Krok 1
Robiąc zakupy online, dodajesz produkty do koszyka i wybierasz PayU jako metodę płatności, a następnie klikasz w PayPo.Krok 2
Jeśli nie masz jeszcze konta w PayPo, to podajesz swoje dane. Przy kolejnych zakupach potwierdzasz transakcję wyłącznie kodem SMS.Krok 3
PayPo opłaca Twoje zakupy internetowe w sklepie, a Ty otrzymujesz swoje zamówienie.Krok 4
Sprawdzasz zakupy w domu, a na spłatę należności dla PayPo masz aż 30 dni. Pamiętaj, że płacisz tylko za te produkty, które zatrzymasz.Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli.Z każdym dniem coraz mniej przypomina Molocha.
Smart zupełnie zignorował zasady, którymi dotąd kierowały się elektroniczne mózgi Molocha i rozpoczął produkcję przedziwnych półmaszyn połączonych z żywymi organizmami, w tym biodroidów zdolnych do samoregeneracji, miniaturowych robotów o funkcji pasożytów oraz zaopatrzonych w zaawansowaną technologicznie broń elektromagnetyczną. Większość baz Smarta ukryta jest w dżungli głęboko pod ziemią i to, co się tam dzieje, skryte jest za zasłoną tajemnicy zarówno przed ludźmi, jak i przed samym Molochem.
Główną zaletą armii Smarta jest ogromna ruchliwość wojsk wokół Sztabu, możliwość tworzenia potężnych linii strzelających, a dodatkową szansą na wstawienie właściwej jednostki we właściwe miejsce jest użycie specjalnej zdolności Transporterów.
Wadą zaś jest znikoma mobilność samego Sztabu.
Uwaga - to jest rozszerzenie.
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX 3.0
Zawartość:
- 35 żetonów armii
- znaczniki ran, frakcji, sieci
- woreczek strunowy
- instrukcja
Cechy gry:
- liczba graczy: 2-4
- wiek gracza: 8+
- czas gry: 70 minut
Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.