Twój koszyk
W koszyku nie ma jeszcze produktów
Kroniki Zbrodni: 1400
99,99 zł
Jesteś rycerzem w służbie króla!
Szybka dostawa
Bezpieczne zakupy
Wysyłka gratis od
200 zł
Odroczone
płatności
×
Cennik dostawy dla tego produktu:
Dostawa już od: 14,90 zł Zamowienie powyzej 200 zł - dostawa gratis- Przesyłka kurierska (Wpłata na konto) - cena: 14,90 zł
- Przesyłka Pocztowa Priorytetowa - cena: 16,90 zł
- Przesyłka Kurierska Pobraniowa (Płatność przy odbiorze) - cena: 18,90 zł
- Przesyłka Zagraniczna - cena: 120,00 zł
- InPost Paczkomaty 7/24 (Płatność z góry) - cena: 15,90 zł
- InPost Paczkomaty 7/24 (płatność przy odbiorze) - cena: 23,90 zł
- Paczkomat Weekend - płatne z góry - cena: 24,90 zł
- Paczkomat Weekend - za pobraniem - cena: 29,99 zł
×
Jak to działa?
Krok 1
Robiąc zakupy online, dodajesz produkty do koszyka i wybierasz PayU jako metodę płatności, a następnie klikasz w PayPo.Krok 2
Jeśli nie masz jeszcze konta w PayPo, to podajesz swoje dane. Przy kolejnych zakupach potwierdzasz transakcję wyłącznie kodem SMS.Krok 3
PayPo opłaca Twoje zakupy internetowe w sklepie, a Ty otrzymujesz swoje zamówienie.Krok 4
Sprawdzasz zakupy w domu, a na spłatę należności dla PayPo masz aż 30 dni. Pamiętaj, że płacisz tylko za te produkty, które zatrzymasz.Rok 1400. Nazywasz się Abelard Lavel, jesteś rycerzem w służbie króla. Już w dzieciństwie miewałeś dziwne, prorocze sny - widziałeś w nich zbrodnie z przeszłości i z przyszłości. Nauczyłeś się wykorzystywać swoje niezwykłe zdolności do rozwi±zywania zagadek, których nikt inny nie potrafi wyjaśnić. Wielu mieszkańców miasta pragnie skorzystać z Twoich usług. Czy jesteś w stanie im pomóc? Kroniki Zbrodni: 1400 jest samodzieln± gr±, rozwijaj±c± pomysły znane z podstawowych Kronik zbrodni. Zastosowana w niej technologia Scan & Play pozwala poł±czyć zalety gry planszowej i elektronicznej. Przesłuchuj świadków i podejrzanych, gromadĽ dowody rzeczowe i zatrzymaj mordercę, zanim będzie za póĽno! Gracze mog± teraz wyci±gać wnioski nie tylko z dowodów rzeczowych czy relacji świadków, ale także z tajemniczych obrazów przedstawionych na Kartach Wizji. S± to sceny z przeszłości lub przyszłości ukazuj±ce postacie i obiekty, które dopiero pojawi± się na drodze graczy. W czasie śledztwa gracze mog± także liczyć na pomoc członków rodziny, którzy chętnie podziel± się swoj± wiedz±. Jest wśród nich wujek - mnich, który wie wszystko o Ľródłach pisanych, siostra - bogata kupcowa, która zawsze wie coś na temat każdego przedmiotu oraz brat - szpieg znaj±cy doskonale historie ludzi z miasta. Na koniec wierny towarzysz pies Perceval - nie odstępuje graczy na krok i pomaga w tropieniu śladów. Można dawać mu różne przedmioty do pow±chania w nadziei, że pod±ży za ich tropem.
Brak opini