Twój koszyk
W koszyku nie ma jeszcze produktów
Gierki małżeńskie: Wiem wszystko
119,99 zł
Zaimponuj innym swoj± wiedz±
Szybka dostawa
Bezpieczne zakupy
Wysyłka gratis od
200 zł
Odroczone
płatności
×
Cennik dostawy dla tego produktu:
Dostawa już od: 14,90 zł Zamowienie powyzej 200 zł - dostawa gratis- Przesyłka kurierska (Wpłata na konto) - cena: 14,90 zł
- Przesyłka Pocztowa Priorytetowa - cena: 16,90 zł
- Przesyłka Kurierska Pobraniowa (Płatność przy odbiorze) - cena: 18,90 zł
- Przesyłka Zagraniczna - cena: 120,00 zł
- InPost Paczkomaty 7/24 (Płatność z góry) - cena: 15,90 zł
- InPost Paczkomaty 7/24 (płatność przy odbiorze) - cena: 23,90 zł
- Paczkomat Weekend - płatne z góry - cena: 24,90 zł
- Paczkomat Weekend - za pobraniem - cena: 29,99 zł
×
Jak to działa?
Krok 1
Robiąc zakupy online, dodajesz produkty do koszyka i wybierasz PayU jako metodę płatności, a następnie klikasz w PayPo.Krok 2
Jeśli nie masz jeszcze konta w PayPo, to podajesz swoje dane. Przy kolejnych zakupach potwierdzasz transakcję wyłącznie kodem SMS.Krok 3
PayPo opłaca Twoje zakupy internetowe w sklepie, a Ty otrzymujesz swoje zamówienie.Krok 4
Sprawdzasz zakupy w domu, a na spłatę należności dla PayPo masz aż 30 dni. Pamiętaj, że płacisz tylko za te produkty, które zatrzymasz.Kręci Was rywalizacja z innymi parami? Lubicie dowcipne quizy, podstępne testy i niespodziewane skojarzenia? Zdarza Wam się regularnie wykrzykiwać do telewizora prawidłowe odpowiedzi na pytania zadawane w teleturniejach? Czas najwyższy, by świat się wreszcie dowiedział, że wiecie właściwie wszystko! Uwaga: zawartość pudełka może być stosowana jako materiał treningowy do wyst±pień we wszelkich teleturniejach! Planszowy teleturniej Wiem wszystko to planszowa wersja teleturnieju, w któr± można grać we dwoje lub parami, w większym gronie znajomych. Pytania nawi±zuj± do najsłynniejszych formatów show telewizyjnych i odnosz± się do najróżniejszych dziedzin. S± to zarówno pytania z zakresu wiedzy o świecie zwierz±t i roślin (Nazwa najszybszego kroku konia), jak i pytania odnosz±ce się do życia codziennego (Wymień dwa rodzaje wędlin). Uczestnicy udzielaj± odpowiedzi pod presj± czasu, który odmierza klepsydra. Czy w kilkanaście sekund jesteś w stanie wymienić prezydentów Polski? Albo przypomnieć sobie trzy specjalizacje lekarskie? SprawdĽ swoj± pamięć, koncentrację i skojarzenia! Ilustracje Andrzeja Mleczki Gra zachwyca nie tylko przemyślan± konstrukcj±, ale także wykonaniem. Wszystkie komponenty stworzone s± z mocnej tektury, która przetrwa nie jedn± rozegran± partię. Prawdziwego uroku całej grze nadaj± niepowtarzalne ilustracje Andrzeja Mleczki, które można uznać za mał± sztukę użytkow±. Rozpoznać na nich można charakterystyczny styl ilustratora, któremu nie obca jest ironia poł±czona z humorem. Sytuacje z dnia codziennego przedstawione s± w zabawny sposób, który spodoba się każdemu graczowi. Wszystkie elementy gry, także te nawi±zuj±ce do spraw damsko-męskich przedstawione s± w wyważony i atrakcyjny sposób. Z pewności± nie będziecie wstydzili się pokazać gry znajomym i rodzinie. Jak grać? Celem gry jest zdobycie jak największej ilości żetonów Kupidyn. Po rozstawieniu planszy i pionków pierwsza osoba przesuwa swój pionek o pole do przodu i kręci butelk±, która wskazuje konkurencję. Jeden gracz z pary czyta zadanie, a drugi stara się jak najszybciej odpowiedzieć. Gracz, który czyta, pobiera karty w liczbie wskazanej przez butelkę. Następnie wybiera jedno z dwóch zadań z karty. Za poprawn± odpowiedĽ para otrzymuje punkty dodatnie, za zł± - ujemne. Suma punktów dodatnich i ujemnych przelicza się na żetony Kupidyna. Istniej± trzy rodzaje konkurencji: A, B czy C Prawda/Fałsz Wymień Przed przyst±pieniem do konkurencji dla pary pozostali gracze mog± obstawiać, czy uda jej się uzyskać maksymaln± liczbę punktów, czy nie. Do tego służ± żetony do obstawiania. Aby je wykorzystać należy uiścić kaucję do banku w wysokości 1 żetonu Kupidyna. Wszystkie pytania maj± charakter teleturnieju.
Brak opini