Wysyłka w 24H
14 dni na zwrot
Dostawa Gratis
Neuroshima HEX: Iron Gang (edycja 3.0)

Neuroshima HEX: Iron Gang (edycja 3.0)

61,00 zł
Dostępny

Banda agresywnych rycerzy szos
Szybka dostawa
Bezpieczne zakupy
Wysyłka gratis od 200 zł
Odroczone płatności
×

Cennik dostawy dla tego produktu:

Dostawa już od: 14,90 zł
Zamowienie powyzej 200 zł - dostawa gratis
  • Przesyłka kurierska (Wpłata na konto) - cena: 14,90 zł
  • Przesyłka Pocztowa Priorytetowa - cena: 16,90 zł
  • Przesyłka Kurierska Pobraniowa (Płatność przy odbiorze) - cena: 18,90 zł
  • Przesyłka Zagraniczna - cena: 120,00 zł
  • InPost Paczkomaty 7/24 (Płatność z góry) - cena: 15,90 zł
  • InPost Paczkomaty 7/24 (płatność przy odbiorze) - cena: 23,90 zł
  • Paczkomat Weekend - płatne z góry - cena: 24,90 zł
  • Paczkomat Weekend - za pobraniem - cena: 29,99 zł
×

Jak to działa?

Krok 1

Robiąc zakupy online, dodajesz produkty do koszyka i wybierasz PayU jako metodę płatności, a następnie klikasz w PayPo.

Krok 2

Jeśli nie masz jeszcze konta w PayPo, to podajesz swoje dane. Przy kolejnych zakupach potwierdzasz transakcję wyłącznie kodem SMS.

Krok 3

PayPo opłaca Twoje zakupy internetowe w sklepie, a Ty otrzymujesz swoje zamówienie.

Krok 4

Sprawdzasz zakupy w domu, a na spłatę należności dla PayPo masz aż 30 dni. Pamiętaj, że płacisz tylko za te produkty, które zatrzymasz.
InPost Dostawa 24h/7dni
Ryk silników motorów przecina ciszę nocy. W Twoj± stronę zbliżaj± się tumany kurzu, wzniecanego setkami rozgrzanych opon. Łańcuchy z głośnym brzdękiem szuraj± po spękanej szosie.   Za nimi biegn± ciężko opancerzeni wojownicy, dzierż±cy pordzewiałe pałki, młoty i wyrzutnie sieci. Najpierw ci pierwsi zagoni± cię w ślepy zaułek niczym stado baranków, a potem ci drudzy dopadn± i roznios± na strzępy. Jeśli nawet zdołasz pokonać któregoś z nich, zaraz kilku kolejnych wskoczy na jego miejsce.   W Twoj± stronę pędzi śmierć. Możesz próbować uciekać, ale prędzej czy póĽniej wpadniesz w ich sidła. To nie jest zwykły gang, to łowcy, którzy sztukę polowania z żelaznego rumaka doprowadzili do perfekcji.   Zasady armii IRON GANG   Zarówno sztab, jak i pewne jednostki armii posiadaj± cechę Łańcuch, któr± można aktywować poza bitw±. Łańcuch rozpina się pomiędzy dwoma ustawionymi w linii prostej żetonami, dzięki czemu ich ataki mog± trafiać w dowoln± jednostkę na tej linii.   Sprawia to, że ustawienie sztabu jest szalenie istotne - chcesz zapleść jak największ± sieć, a może wykorzystać j± defensywnie, niczym paj±k, który zwabia swoje ofiary w pajęczynę?   Łańcuchy na motorach   Jedn± z ciekawszych jednostek armii jest niewiasta na motorze, która nie dość, że ma pancerz, ruch i Łańcuch, to jeszcze jest traktowana jako moduł, który zwiększa s±siadom inicjatywę.   Łańcuchy i sieci   Szczególn± zdolności± tej armii jest też możliwość wystrzeliwania dystansowych sieci. Specjalna jednostka strzelca wyposażona jest w cechę, która nie tylko umożliwia sieciowanie jednego przeciwnika na turę, to jeszcze w zasięgu. Problem z tym, że nie jest to szczególnie trwała sieć. Szarpi±c i tn±c można się z niej dość łatwo wyrwać - ta tymczasowa sieć schodzi zawsze po bitwie.   Ale to nie jedyna cecha tego sieciowego snajpera. Jest ona prawdziwym graczem zespołowym, gdyż wspiera swoich towarzyszy niczym medyk - ale nie musi stać przy chronionej jednostce. Krótko mówi±c jest medykiem z zasięgiem na cał± planszę.   Reakcja łańcuchowa   Innym ciekawym dodatkiem jest fanatyczny wojownik, który posiada szybki atak skierowany tylko w jedn± stronę, lecz gdy ginie, potrafi eksplodować niczym Klaun. Poza tym armia wyposażona jest też w Podwójny Ruch na żetonie natychmiastowym. Niczego innego nie można się spodziewać po bandzie agresywnych rycerzy szos.
12 Produkty
Brak opini

20 Innych produktów w tej samej kategorii:

Produkt dodany do ulubionych
Produkt dodany do porównania