Wysyłka w 24H
14 dni na zwrot
Dostawa Gratis
Neuroshima HEX (edycja 3.0)

Neuroshima HEX (edycja 3.0)

207,00 zł
Dostępny

Nowa wersja kultowej Neuroshima HEX!
Szybka dostawa
Bezpieczne zakupy
Wysyłka gratis od 200 zł
Odroczone płatności
×

Cennik dostawy dla tego produktu:

Dostawa już od: 18,90 zł
Zamowienie powyzej 200 zł - dostawa gratis
  • Przesyłka kurierska (Wpłata na konto) - cena: 0,00 zł
  • Przesyłka Pocztowa Priorytetowa - cena: 0,00 zł
  • Przesyłka Kurierska Pobraniowa (Płatność przy odbiorze) - cena: 18,90 zł
  • Przesyłka Zagraniczna - cena: 120,00 zł
  • InPost Paczkomaty 7/24 (Płatność z góry) - cena: 0,00 zł
  • InPost Paczkomaty 7/24 (płatność przy odbiorze) - cena: 23,90 zł
  • Paczkomat Weekend - płatne z góry - cena: 24,90 zł
  • Paczkomat Weekend - za pobraniem - cena: 29,99 zł
×

Jak to działa?

Krok 1

Robiąc zakupy online, dodajesz produkty do koszyka i wybierasz PayU jako metodę płatności, a następnie klikasz w PayPo.

Krok 2

Jeśli nie masz jeszcze konta w PayPo, to podajesz swoje dane. Przy kolejnych zakupach potwierdzasz transakcję wyłącznie kodem SMS.

Krok 3

PayPo opłaca Twoje zakupy internetowe w sklepie, a Ty otrzymujesz swoje zamówienie.

Krok 4

Sprawdzasz zakupy w domu, a na spłatę należności dla PayPo masz aż 30 dni. Pamiętaj, że płacisz tylko za te produkty, które zatrzymasz.
InPost Dostawa 24h/7dni
Neuroshima HEX 3.0 to planszowa gra strategiczna rozgrywaj±ca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedn± z armii, na któr± składaj± się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy.   Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składaj± się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informuj±ce, czy jest jednostk± strzelaj±c± czy walcz±c± wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajduj± się także symbole oznaczaj±ce z jak± sił± i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki maj± zdolności specjalne, np. Sieciarz może zablokować działanie s±siaduj±cej jednostki, inne mog± atakować dwukrotnie, jeszcze inne maj± zamontowany pancerz itp. Symboli jest niewiele, s± czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać - nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywk±. Przykładowe żetony można zobaczyć w galerii poniżej.   Wśród żetonów występuj± żetony specjalne Bitwa, które można zagrać, aby rozpocz±ć walkę. Momenct rozstrzygania bitwy jest bardzo efektowny - wiele jednostek ginie, wykonuj±c przed śmierci± jeszcze jeden, zabójczy atak. Dobre ustawienie jednostek i ich osłona oraz ochrona bazy s± bardzo trudne, często więc posyła się jednostki w samobójcze misje, aby tylko zdj±ć jeszcze jeden punkt z bazy przeciwnika.   Nowa edycja niesie wiele zmian. S± to:   Ilustracje: wszystkie żetony, plansza oraz okładka maj± nowe ilustracje przygotowane specjalnie do tej edycji. Za projekt okładki odpowiada Piotr Cieśliński pracuj±cy na co dzień nad okładkami ksi±żek dla wydawnictwa Fabryka Słów, projekt planszy przygotował Michał Oracz, a ilustracje na żetonach wykonał pracuj±cy z nami od wielu lat Piotr Foksowicz oraz Invlove.   Znaczniki obrażeń: do Neuroshimy Hex wracaj± znane z pierwszej edycji znaczniki obrażeń sztabów. W zestawie znajduj± się cztery znaczniki. Dla rozgrywek na większ± ilość graczy na planszy pozostaje licznik obrażeń tak, jak w poprzedniej edycji.   Talia Hexogłówek: do Neuroshimy Hex dodaliśmy 55 kart z hexogłówkami zaprojektowanymi przez Michała Herdę, który od wielu lat zajmuje się projektowaniem podobnych łamigłówek. Dzięki tym 55 kartom możecie pobawić się w Neuroshimę nawet, gdy nie ma w okolicy przeciwnika!   Grube żetony: w nowym wydaniu żetony drukowane s± na grubej tekturze (1.5 mm).   Nowe ikony: ikony na żetonach uległy minimalnej zmianie - maj± dodany kolor oraz s± wyraĽniej zaznaczone na żetonach. Ponadto zmieniła się ikona wytrzymałości (dot±d zbyt podobna do ikony medyka, teraz zmieniła się w ikonę tarczki), usunięto z żetonów ikonę klepsydry, która nie wnosiła do gry istotnych informacji oraz zmieniła się ikona Bomby na żetonie Klauna, ponieważ po klaryfikacji reguły zbyt różni się od Bomby, czyli żetonu natychmiastowego.   Poszerzona instrukcja: nowe wydanie posiada now± instrukcję, która została zaktualizowana o wyjaśnienie wszystkich problemów, jakie przez lata były zgłaszane na forach internetowych.   Zmiany w regułach: nowa reguła zmniejszaj±ca losowość doci±gu, nowa reguła likwiduj±ca pechowy doci±g oraz nowy tryb gry na 3 graczy. Oczywiście nowe reguły wraz z instrukcj± będ± udostępnione za darmo do pobrania na stronie Portal Games.   Karty referencyjne: do pudełka dodano cztery karty referencyjne - dla każdej z podstawowych armii w grze.   Gra została laureatem nagrody Gra Roku 2007 - Wyróżnienie Graczy - tym samym została uznana przez graczy za najlepszy tytuł wydany w naszym kraju w 2007 roku.
41 Produkty
Brak opini

20 Innych produktów w tej samej kategorii:

Produkt dodany do ulubionych
Produkt dodany do porównania