Warhammer FRP - Królestwo Magii (miękka oprawa)
Dodatek do Warhammera opisuj±cy Magię
Cennik dostawy dla tego produktu:
Dostawa już od: 14,90 zł Zamowienie powyzej 200 zł - dostawa gratis- Przesyłka kurierska (Wpłata na konto) - cena: 14,90 zł
- Przesyłka Pocztowa Priorytetowa - cena: 16,90 zł
- Przesyłka Kurierska Pobraniowa (Płatność przy odbiorze) - cena: 18,90 zł
- Przesyłka Zagraniczna - cena: 120,00 zł
- InPost Paczkomaty 7/24 (Płatność z góry) - cena: 15,90 zł
- InPost Paczkomaty 7/24 (płatność przy odbiorze) - cena: 23,90 zł
- Paczkomat Weekend - płatne z góry - cena: 24,90 zł
- Paczkomat Weekend - za pobraniem - cena: 29,99 zł
Jak to działa?
Krok 1
Robiąc zakupy online, dodajesz produkty do koszyka i wybierasz PayU jako metodę płatności, a następnie klikasz w PayPo.Krok 2
Jeśli nie masz jeszcze konta w PayPo, to podajesz swoje dane. Przy kolejnych zakupach potwierdzasz transakcję wyłącznie kodem SMS.Krok 3
PayPo opłaca Twoje zakupy internetowe w sklepie, a Ty otrzymujesz swoje zamówienie.Krok 4
Sprawdzasz zakupy w domu, a na spłatę należności dla PayPo masz aż 30 dni. Pamiętaj, że płacisz tylko za te produkty, które zatrzymasz.Poznaj tajemnice magii! Magiczne wichry owiewaj± krainy ludzi. Potężne i niewidzialne, oplataj± cały Stary ¦wiat. Okiełznać je potrafi± tylko czarodzieje dysponuj±cy wielk± wiedz± i moc±. Ten obszerny dodatek do Księgi Zasad Warhammera zawiera kompletny zbiór informacji o magii: od najdawniejszych czasów aż po założenie Kolegiów Magii i rolę czarodziejów we współczesnym Imperium. Traktowani z niechęci±, nieufności±, a nawet strachem, czarodzieje wielokrotnie dowiedli swojego oddania w walce z Chaosem. Ukazuj±c kulisy działania Kolegiów Magii, dodatek jest nieocenion± pomoc± dla tych, którzy zdecydowali się na pod±żanie ścieżk± wiedzy tajemnej, jak też dla tych, którzy swoje życie poświęcili zwalczaniu czarnoksiężników. Na stronach Królestwa Magii znajdziesz między innymi: Dziesi±tki nowych zaklęć dla każdego Wiatru Magii - między innymi wrz±ca krew i złudzenie śmierci. Wyczerpuj±ce informacje na temat Kolegiów Magii, wł±cznie z ich histori±, obszarami działania, ambicjami i najważniejszymi osobistościami! Opis magii czarnoksięskiej, wł±cznie z nowymi profesjami - czarownika i czarnoksiężnika. Rozszerzon± listę Przekleństwa Tzeentcha! Tajemne piętna doświadczonych Magistrów. Nowe zasady dotycz±ce odprawiania rytuałów, przygotowywania magicznych mikstur i kontrolowania chowańców. Nowe magiczne eliksiry - między innymi Mikstura uśmierzania bólu i Przyjaciel opoja. Nowe magiczne przedmioty - między innymi Czarna Czaszka Kalifa oraz Pierścień Fauschlagu. Magia runiczna - kompletne zasady wykuwania tajemnych znaków, wł±cznie z tak runami jak runa ognia oraz mistrzowska runa władzy królewskiej. Obszerny wykład o magicznych fenomenach i naturze magii. Rola magii w Starym ¦wiecie, wł±cznie z różnymi sposobami jej postrzegania przez osoby wszystkich stanów i środowisk. Opis czarodziejów-renegatów, a także nieustępliwych łowców czarownic, którzy przysięgali walczyć z heretykami i czarnoksiężnikami. Okrutny koniec - przygoda T.S. Luikarta, rozgrywaj±ca się w czasie averlandzkiego ¦więta Wina. Łatwy łup - opowiadanie Roberta Earla. Królestwo Magii to nieoceniony dodatek do Księgi Zasad Warhammera, przydatny zarówno dla graczy jak i Mistrzów Gry. Nowe wydanie to miękka oprawa i czarno-biały środek. Wydanie czarno-białe w miękkiej okładce.