Cennik dostawy dla tego produktu:
Dostawa już od: 14,90 zł Zamowienie powyzej 200 zł - dostawa gratis- Przesyłka kurierska (Wpłata na konto) - cena: 14,90 zł
- Przesyłka Pocztowa Priorytetowa - cena: 16,90 zł
- Przesyłka Kurierska Pobraniowa (Płatność przy odbiorze) - cena: 19,90 zł
- Przesyłka Zagraniczna - cena: 120,00 zł
- InPost Paczkomaty 7/24 (Płatność z góry) - cena: 15,90 zł
- InPost Paczkomaty 7/24 (płatność przy odbiorze) - cena: 23,90 zł
- Paczkomat Weekend - płatne z góry - cena: 24,90 zł
- Paczkomat Weekend - za pobraniem - cena: 29,99 zł
Jak to działa?
Krok 1
Robiąc zakupy online, dodajesz produkty do koszyka i wybierasz PayU jako metodę płatności, a następnie klikasz w PayPo.Krok 2
Jeśli nie masz jeszcze konta w PayPo, to podajesz swoje dane. Przy kolejnych zakupach potwierdzasz transakcję wyłącznie kodem SMS.Krok 3
PayPo opłaca Twoje zakupy internetowe w sklepie, a Ty otrzymujesz swoje zamówienie.Krok 4
Sprawdzasz zakupy w domu, a na spłatę należności dla PayPo masz aż 30 dni. Pamiętaj, że płacisz tylko za te produkty, które zatrzymasz.Gra pamięciowa to świetna zabawa dla całej rodziny.
Celem gry jest wykopanie wszystkich skarbów ukrytych w ogrodowym trawniku.
Wygrywa ten, kto zgromadzi ich najwięcej i to on zdobywa tytuł najlepszego ogrodnika!
Przygotowanie Do Gry
12 okrągłych żetonów – „skarbów” należy umieścić losowo ilustracjami do góry w otworach na drewnianej planszy, a następnie ułożyć na całej planszy 48 kwadratów z trawą tak, aby przykryć wszystkie „skarby” i pozostałe pola ogródka. Jedno z pól na planszy pozostanie odkryte, aby gracze mogli podczas rozgrywki przesuwać po niej kwadraty trawnika. Obok planszy należy ułożyć 2 stosy żetonów – jeden ze „skarbami” (pomarańczowe, z rysunkiem skrzyni na odwrocie), drugi z pułapkami i ułatwieniami (niebieskie, ze znakiem zapytania na odwrocie). Przed rozpoczęciem gry warto obrócić jeszcze planszę kilka razy, aby utrudnić graczom zapamiętanie rozmieszczenia „skarbów”.
Zasady Gry
Grę rozpoczyna najmłodszy gracz. Odkrywa on 1 kartę ze skarbem oraz 1 kartę ze znakiem zapytania i kładzie na środku stołu. Ilustracja na karcie ze skarbem oznacza rzecz, którą gracze mają odnaleźć na planszy, a karta ze znakiem zapytania wskazuje pułapkę lub ułatwienie, aktywne podczas tej tury. Następnie gracz przesuwa o jedno miejsce, w dowolnym kierunku, pole trawnika. Aby znaleźć wylosowany skarb, każdy gracz musi przesuwać pola trawnika (po jednym ruchu podczas swojego ruchu, w dowolnym kierunku, lub korzystając ze specjalnych możliwości, jakie dają karty aktywne w danej turze), także powtarzając swoje ruchy, tyle razy, ile potrzeba, dopóki nie odkryje właściwego żetonu.
Co się dzieje, gdy gracz znajdzie skarb?
- Jeśli jest to skarb, którego ilustracja widnieje na wylosowanej karcie, gracz zabiera tę kartę i ma dodatkowy ruch – odkrywa następną kartę „skarbu” i następną kartę ze znakiem zapytania, a zużytą kartę ze znakiem zapytania odkłada na bok. Jeśli odkryje skarb inny niż ten, który musi znaleźć, grę kontynuuje gracz po lewej stronie.
- Jeśli jest to inny skarb, grę kontynuuje gracz po lewej stronie – przesuwa on kwadraty trawnika w poszukiwaniu tego samego skarbu i obowiązują go te same pułapki lub ułatwienia, które widnieją na już odsłoniętej karcie ze znakiem zapytania.
Znaczenie kart pułapek/ułatwień:
- planszę należy obrócić o ¼ okrążenia.
- dzięki temu sprzętowi gracz może przesunąć 2-3-4 kwadraty lub nawet cały rząd trawnika w jednym ruchu.
- gracz może zabrać przeciwnikowi jedną kartę ze skarbem.
- dzięki temu sprzętowi gracz może przenieść jeden (tylko jeden!) kawałek trawnika w dowolne miejsce na planszy. Jeśli nie znajdzie właściwego skarbu, kolejny gracz w swojej turze również może skorzystać z koparki.
- gracz musi zrobić sobie przerwę, a następny gracz rozgrywa swoją turę bez żadnych pułapek ani ułatwień.
- gracz musi znaleźć dwa skarby na raz! W tym celu musi odkryć jeszcze jedną kartę ze skarbem. Jeśli nie znajdzie żadnego, szczęścia próbuje kolejny gracz. Jeśli znajdzie tylko jeden, a drugiego nie, musi włożyć obie karty ze skarbami na spód odpowiedniego stosu, a kolejny gracz odkrywa nowy „skarb” i nową kartę ze znakiem zapytania.
- niestety, gracz musi oddać jedną ze swoich kart ze skarbem innemu, wybranemu, ogrodnikowi.
Jeśli na stosie z pułapkami/ułatwieniami nie została już żadna karta, należy zebrać zużyte karty, przetasować i ponownie utworzyć z nich stos. Jeśli na stosie ze skarbami nie została już żadna karta, oznacza to koniec gry.
Zawartość:
- drewniana plansza
- 12 okrągłych żetonów kartonowych z różnymi skarbami, które można znaleźć
- 22 karty, w tym 12 z tymi samymi skarbami co na żetonach, oraz 10 kart z pułapkami bądź ułatwieniami
- 48 kartonowych kwadratów (trawnik)
Cechy gry:
- liczba graczy: 2-6 osób
- wiek gracza: 5+
- czas rozgrywki: 30 minut
Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.