Cennik dostawy dla tego produktu:
Dostawa już od: 14,90 zł Zamowienie powyzej 200 zł - dostawa gratis- Przesyłka kurierska (Wpłata na konto) - cena: 14,90 zł
- Przesyłka Pocztowa Priorytetowa - cena: 16,90 zł
- Przesyłka Kurierska Pobraniowa (Płatność przy odbiorze) - cena: 18,90 zł
- Przesyłka Zagraniczna - cena: 120,00 zł
- InPost Paczkomaty 7/24 (Płatność z góry) - cena: 15,90 zł
- InPost Paczkomaty 7/24 (płatność przy odbiorze) - cena: 23,90 zł
- Paczkomat Weekend - płatne z góry - cena: 24,90 zł
- Paczkomat Weekend - za pobraniem - cena: 29,99 zł
Jak to działa?
Krok 1
Robiąc zakupy online, dodajesz produkty do koszyka i wybierasz PayU jako metodę płatności, a następnie klikasz w PayPo.Krok 2
Jeśli nie masz jeszcze konta w PayPo, to podajesz swoje dane. Przy kolejnych zakupach potwierdzasz transakcję wyłącznie kodem SMS.Krok 3
PayPo opłaca Twoje zakupy internetowe w sklepie, a Ty otrzymujesz swoje zamówienie.Krok 4
Sprawdzasz zakupy w domu, a na spłatę należności dla PayPo masz aż 30 dni. Pamiętaj, że płacisz tylko za te produkty, które zatrzymasz.Ogromna ośmiornica splunęła atramentem, żeby wystraszyć małe rybki. Gracze łączą swoje siły, aby pomóc małym rybkom odzyskać czystą wodę w lagunie morskiej.
Przygotowanie do gry :
Złożyć ośmiornice i zamocować na planszy z <<plamą atramentu>>. Ułożyć 12 małych rybek na dnie tej planszy. Położyć drugą plansze <<lagune>> obok, razem z 2 wędkami na ryby. Położyć klepsydrę na stole.
Przebieg gry :
Gracze dobierają się w dwójki aby łowić rybki.
Co więcej, jeśli rybki mają 2 magnesy, to gramy tylko we dwójkę, koordynując ruch rybek gracze mogą wygrać przez ich wyłowienie i ułożenie w lagunie przed skończeniem się piasku w klepsydrze.
• Dla 2 graczy: każdy gracz bierze wędkę do łowienia i obydwaj gracze łowią razem rybki jeden po drugim.
• Dla 3 graczy ( nazwanych A,B,C): A i B łowią razem pierwszą rybkę potem B i C łowią drugą ,C i A trzecią, potem od nowa A z B i po kolei.
• Dla 4 graczy( nazwanych A,B,C i D): A i B łowią razem pierwszą rybkę, C i D drugą i potem od nowa A i B i po kolei.
Odwracamy ośmiornicę i zaczynamy !
We dwójkę gracze łapią rybkę, podnoszą i przenoszą na lagunę.
Gdy tylko dwójka graczy przeniesie rybkę na lagunę, kolejna grupa ( lub ta sama w przypadku gry we 2 ) zaczyna łowić kolejną rybkę.
Uwaga:
Za każdym razem gdy gracz po drodze upuści rybkę ponieważ uderzy w mackę ośmiornicy lub z innego powodu, gracz musi ponownie wyłowić tą rybkę z tego miejsca gdzie upadła.
Kto wygrywa?
Jeśli graczom uda się przed końcem czasu w klepsydrze, przenieść wszystkie rybki do laguny, wtedy wszyscy gracze wygrywają grę, a rybki mówią im dziękuję!
Jeśli graczom nie uda się przed końcem czasu w klepsydrze, wtedy całość przepada a graczom nie pozostaje nic innego jak spróbować szczęścia zaczynając nową grę !
Zawartość:
- 2 plansze: dno pudełka z plamą atramentową oraz pokrywka pudełka z laguną morską i czysta wodą
- gigantyczna ośmiornica podzielona na 2 części
- 12 drewnianych rybek
- 2 wędki do łowienia z magnesami
- klepsydra 4 minutowa
Cechy gry:
- wiek gracza: 3-7
- liczba graczy: 2-4
Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.