Twój koszyk
W koszyku nie ma jeszcze produktów
Gracze wcielają się w kapitanów pirackich okrętów.
Szybka dostawa
Bezpieczne zakupy
Wysyłka gratis od
200 zł
Odroczone
płatności
×
Cennik dostawy dla tego produktu:
Dostawa już od: 14,90 zł Zamowienie powyzej 200 zł - dostawa gratis- Przesyłka kurierska (Wpłata na konto) - cena: 14,90 zł
- Przesyłka Pocztowa Priorytetowa - cena: 16,90 zł
- Przesyłka Kurierska Pobraniowa (Płatność przy odbiorze) - cena: 19,90 zł
- Przesyłka Zagraniczna - cena: 120,00 zł
- InPost Paczkomaty 7/24 (Płatność z góry) - cena: 15,90 zł
- InPost Paczkomaty 7/24 (płatność przy odbiorze) - cena: 23,90 zł
- Paczkomat Weekend - płatne z góry - cena: 24,90 zł
- Paczkomat Weekend - za pobraniem - cena: 29,99 zł
×
Jak to działa?
Krok 1
Robiąc zakupy online, dodajesz produkty do koszyka i wybierasz PayU jako metodę płatności, a następnie klikasz w PayPo.Krok 2
Jeśli nie masz jeszcze konta w PayPo, to podajesz swoje dane. Przy kolejnych zakupach potwierdzasz transakcję wyłącznie kodem SMS.Krok 3
PayPo opłaca Twoje zakupy internetowe w sklepie, a Ty otrzymujesz swoje zamówienie.Krok 4
Sprawdzasz zakupy w domu, a na spłatę należności dla PayPo masz aż 30 dni. Pamiętaj, że płacisz tylko za te produkty, które zatrzymasz.Ich zadaniem jest zdobyć nową załogę. Wysyłają w tym celu swoich zaufanych marynarzy, którzy werbują pirackie szajki na ich statki. Jednak owi marynarze mają różny dar przekonywania wyrażony liczbą – im wyższa wartość na karcie pirata, tym silniejszy. Zawsze jednak najsilniejszy jest Roger, czyli karta w kolorze losowo określanym co kolejkę. Nie można zapomnieć o dwóch istotnych szczegółach: po pierwsze czasem lepiej jest pozwolić innym kapitanom zwerbować jakąś bandę do niczego nie nadających się patałachów. Niech oni się nimi martwią. Po drugie, za źle przewidzianą liczbę swoich szajek, gracz dostaje Czarną Plamę – wyraz braku zaufania.
Kategoria wiekowa: od 8 lat
h0503
Brak opini