Wysyłka w 24H
14 dni na zwrot
Dostawa Gratis
Gra Jeszcze raz! (Noch Mal!)

Gra Jeszcze raz! (Noch Mal!)

RE/GXP-744777
59,99 zł
Dostępny

Szybka dostawa
Bezpieczne zakupy
Wysyłka gratis od 200 zł
Odroczone płatności
×

Cennik dostawy dla tego produktu:

Dostawa już od: 14,90 zł
Zamowienie powyzej 200 zł - dostawa gratis
  • Przesyłka kurierska (Wpłata na konto) - cena: 14,90 zł
  • Przesyłka Pocztowa Priorytetowa - cena: 16,90 zł
  • Przesyłka Kurierska Pobraniowa (Płatność przy odbiorze) - cena: 18,90 zł
  • Przesyłka Zagraniczna - cena: 120,00 zł
  • InPost Paczkomaty 7/24 (Płatność z góry) - cena: 15,90 zł
  • InPost Paczkomaty 7/24 (płatność przy odbiorze) - cena: 23,90 zł
  • Paczkomat Weekend - płatne z góry - cena: 24,90 zł
  • Paczkomat Weekend - za pobraniem - cena: 29,99 zł
×

Jak to działa?

Krok 1

Robiąc zakupy online, dodajesz produkty do koszyka i wybierasz PayU jako metodę płatności, a następnie klikasz w PayPo.

Krok 2

Jeśli nie masz jeszcze konta w PayPo, to podajesz swoje dane. Przy kolejnych zakupach potwierdzasz transakcję wyłącznie kodem SMS.

Krok 3

PayPo opłaca Twoje zakupy internetowe w sklepie, a Ty otrzymujesz swoje zamówienie.

Krok 4

Sprawdzasz zakupy w domu, a na spłatę należności dla PayPo masz aż 30 dni. Pamiętaj, że płacisz tylko za te produkty, które zatrzymasz.
InPost Dostawa 24h/7dni

"Jeszcze raz! (Noch Mal!)" to kolejna gra typu roll&write. Aktywny gracz rzuca wszystkimi kośćmi, a następnie wybiera jedną kość koloru i jedną kość cyfr i odkłada przed sobą. Na swoim arkuszu skreśla odpowiednie pola. Pozostali gracze wybierają kombinacje z pozostałych czterech kości i zaznaczają odpowiednie pola na swoich arkuszach gry. Jedynymi kośćmi, których nie można wykorzystać są te, które zabrał aktywny gracz.
Pola na arkuszu gry skreśla się według następujących reguł:

  • Na początku gry, pierwsze skreślone pole musi być w kolumnie H
  • Wszystkie skreślane pola muszą się ze sobą łączyć i być w tym samym kolorze
  • Zaznaczenia muszą sąsiadować pionowo lub poziomo z poprzednimi zaznaczeniami
  • Trzeba skreślić dokładnie taką liczbę pól jaką wskazuje wybrana kość cyfr
  • Wszystkie skreślenia wykonywane w jednej turze muszą ze sobą sąsiadować i tworzyć ciąg
  • Obszar jednego koloru nie musi być wypełniony w jednej turze w całości
  • Nie można skreślić więcej niż pięciu pól w turze
  • W jednej turze nie można dzielić wartości z kości cyfr, aby wykreślić pola w kilku obszarach tego samego koloru
  • Znak zapytania na kości cyfr i czarny krzyżyk na kości koloru to Jokery

Gracze powinni starać się zapełniać kolumny jak najszybciej, zanim ubiegną ich przeciwnicy. Gracze, którzy jako pierwsi zapełnią daną kolumnę, otrzymają za to więcej punktów niż gracze, którzy zrobią to później. Dodatkowo gracze mogą zyskać również punkty za skreślenie wszystkich pól danego koloru. Gra kończy się kiedy jeden z graczy wykreśli wszystkie pola w dwóch kolorach, a gracz z największą liczbą punktów zostaje zwycięzcą. Zachęcamy jednak do kolejnej rozgrywki, gdyż tytuł gry zobowiązuje i trzeba zagrać Jeszcze raz!

Uwaga: jeśli gracz nie ma towarzystwa, może zagrać sam. Celem jest zdobycie jak największej liczby punktów.

RE/GXP-744777
30 Produkty
2020-10-31
Brak opini

20 Innych produktów w tej samej kategorii:

Produkt dodany do ulubionych
Produkt dodany do porównania