Regulamin sklepu

I. Warunki ogólne

1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.holdemshop.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

2. Sklep www.holdemshop.pl jest prowadzony przez firmę:

 

Pro Art Yuliya Marzec
Jana Kazimierza 21a/4
01-248 Warszawa
REGON: 380841682
NIP: 527-285-91-18

 

3. Adres do korespondencji:

 

Pro Art Yuliya Marzec
Jana Kazimierza 21a/4
01-248 Warszawa

tel. : +48 788 788 278
e-mail: kontakt@holdemshop.pl

 
Numer Konta Bankowego: 30 1050 1025 1000 0097 0431 5176  ING Bank Śląski


4. Zakup w sklepie internetowym www.holdemshop.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

II. Procedura składania i realizacji zamówień

5. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Zamówienie". By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie konta użytkownika w zakładce "Rejestracja", dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia. Można również złożyć zamówienie nie rejestrując się w sklepie. Wystarczy wybrać opcję "Zakupy bez rejestracji" i zrealizować zamówienie jako gość.

6. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie można potwierdzić złożone zamówienie.

7. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 16:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.

8. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma Pro Art Yuliya Marzec zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

9. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail, lub brak telefonu) nie będą rozpatrywane lub zostaną wstrzymane do czasu wyjaśnienia, sprawdzenia i zweryfikowania nieprawidłowych danych.

10. Firma Pro Art Yuliya Marzec zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości, gdzie zachodzi prawdopodobieństwo nie wywiązania się z transakcji przez potencjalnego nabywcę.

11. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.holdemshop.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).

 

12. Wszystkie przedstawione oferty kupna (opis przedmiotu oraz zdjęcia) na sklepie są zgodne z zamawianym towarem, filmy (filmy z youtube) przedstawione na dole opisu mają za zadanie jedynie przedstawić zastosowanie działania przedmiotu (na filmie mogą znajdować się inne przedmioty z zamawianym towarem)

 

13. Firma prowadzi sprzedaż wysyłkową. 

14. Klient dokonujący zakupu w sklepie wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e - mail oraz na przetwarzanie przez sklep www.holdemshop.pl danych osobowych Klienta w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie www.holdemshop.pl (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 ).

 

III. Wysyłka Twojej paczki

Paczki są nadawane są na bieżąco - natychmiast po otrzymania potwierdzenia wpływu płatności. Opłaty za wysyłkę oraz opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze wzglęgu na wagę przesyłki. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.

Opakowania są odpowiednich rozmiarów i produkty są dobrze zabezpieczone.

 

IV. Zwrot i Reklamacja

 

1. Zwrot - Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni liczonych od daty dostarczenia towaru zgodnie z rozdziałem 2, Art.7, punktem pierwszym ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.).

2. Reklamacje - Jeżeli po otrzymaniu produktu w towarze zostały wykryte wady techniczne lub przedmiot został uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, klient ma prawo go reklamować. W przypadku zniszczenia towaru przez firmę spedycyjną (koniecznie jest spisanie protokołu reklamacyjnego w momencie doręczenia przesyłki - paczka powinna być sprawdzona przy kurierze).

Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

 

Procedura reklamacji:

A). Klient odsyła reklamowany towar. Towar musi być zapakowany w sposób bezpieczny, gwarantujący jego bezpieczny transport.

B). Reklamacje dotyczące uszkodzeń lub wad mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane jedynie w sytuacji, gdy wada czy uszkodzenie zostały zgłoszone spedytorowi w momencie odbioru przesyłki. Warunkiem przyjęcia takiej reklamacji będzie spisanie wraz ze spedytorem protokołu reklamacyjnego.

C). Przesyłka wysyłana do reklamacji musi być opisana w: datę i numer zamówienia, czego dotyczy reklamacja, jakie wady posiada przedmiot 

D). Przesyłki z reklamacjami należy kierować na adres:

 

Pro Art Yuliya Marzec
Jana Kazimierza 21a/4
01-248 Warszawa

 

F). Po dotarciu przesyłki do sklepu, następuje rozpatrzenie reklamacji.

G). Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.

H). W przypadku nieuzasadnionej reklamacji wszelkie koszty pokrywa Klient.

Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni liczonych od daty dostarczenia towaru zgodnie z rozdziałem 2, Art.7, punktem pierwszym ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.).

 

Przykładowy formularz odstąpienia od umów.pdf 

 

Metody wysyłki:

Oferujemy szereg możliwości przesłania wybranego towaru do Państwa:

1. Poczta Polska

2. Kurier

3. Paczkomaty

Wszystkie metody wysyłki mają możliwość wyboru płatności za pobraniem.