Wysyłka w 24H
14 dni na zwrot
Dostawa Gratis
Gierki małżeńskie: Znamy się

Gierki małżeńskie: Znamy się

109,99 zł
Dostępny

Jak dobrze znasz swoj± drug± połówkę?

Szybka dostawa
Bezpieczne zakupy
Wysyłka gratis od 200 zł
Odroczone płatności
×

Cennik dostawy dla tego produktu:

Dostawa już od: 14,90 zł
Zamowienie powyzej 200 zł - dostawa gratis
  • Przesyłka kurierska (Wpłata na konto) - cena: 14,90 zł
  • Przesyłka Pocztowa Priorytetowa - cena: 16,90 zł
  • Przesyłka Kurierska Pobraniowa (Płatność przy odbiorze) - cena: 18,90 zł
  • Przesyłka Zagraniczna - cena: 120,00 zł
  • InPost Paczkomaty 7/24 (Płatność z góry) - cena: 15,90 zł
  • InPost Paczkomaty 7/24 (płatność przy odbiorze) - cena: 23,90 zł
  • Paczkomat Weekend - płatne z góry - cena: 24,90 zł
  • Paczkomat Weekend - za pobraniem - cena: 29,99 zł
×

Jak to działa?

Krok 1

Robiąc zakupy online, dodajesz produkty do koszyka i wybierasz PayU jako metodę płatności, a następnie klikasz w PayPo.

Krok 2

Jeśli nie masz jeszcze konta w PayPo, to podajesz swoje dane. Przy kolejnych zakupach potwierdzasz transakcję wyłącznie kodem SMS.

Krok 3

PayPo opłaca Twoje zakupy internetowe w sklepie, a Ty otrzymujesz swoje zamówienie.

Krok 4

Sprawdzasz zakupy w domu, a na spłatę należności dla PayPo masz aż 30 dni. Pamiętaj, że płacisz tylko za te produkty, które zatrzymasz.
InPost Dostawa 24h/7dni

Jak dobrze znasz swoj± drug± połowę? Wiesz co ceni i kogo lubi tak naprawdę? Potrafisz przewidzieć, jak się zachowa w rozmaitych sytuacjach? Znamy się to przenikliwa gra planszowa, dzięki której okaże się, co rzeczywiście wiecie o sobie nawzajem! Czekaj± na Was setki rozmaitych pytań i testów, które zbliż± Was do siebie jeszcze bardziej! Grajcie w duecie albo zaproście do zabawy zaprzyjaĽnione pary!   Uwaga! Gra wymaga szczerości!   Gra dla dorosłych   Znamy się to doskonała forma sprawdzenia swojego partnera - poznanie jego przyzwyczajeń, skojarzeń i ukrytych pragnień. Odkrywanie małych sekretów można przeprowadzać we dwoje, jaki i w towarzystwie.   Gra posiada dwustronn± planszę, z dwoma wariantami rozgrywki, uzależnionymi od liczby uczestników. Pytania i zadania z czterech kategorii dotycz± sytuacji znanych z codziennego życia, ale twórcy gry zadbali także o odniesienia do sekretnych sfer życia.   Podstawowym celem gry jest dotarcie na metę w jak najkrótszym czasie i zebranie jak największej ilości żetonów Kupidyna. Dzięki nim można wykupić u partnera konkretne zachcianki - drapanie po plecach, kufel zimnego piwa czy zakupy. Jest o co walczyć!   Ilustracje Andrzeja Mleczki   Gra zachwyca nie tylko przemyślan± konstrukcj±, ale także wykonaniem. Wszystkie komponenty stworzone s± z mocnej tektury, która przetrwa nie jedn± rozegran± partię. Prawdziwego uroku całej grze nadaj± niepowtarzalne ilustracje Andrzeja Mleczki, które można uznać za mał± sztukę użytkow±. Rozpoznać na nich można charakterystyczny styl ilustratora, któremu nie obca jest ironia poł±czona z humorem. Sytuacje z dnia codziennego przedstawione s± w zabawny sposób, który spodoba się każdemu graczowi. Wszystkie elementy gry, także te nawi±zuj±ce do spraw damsko-męskich przedstawione s± w wyważony i atrakcyjny sposób. Z pewności± nie będziecie wstydzili się pokazać gry znajomym i rodzinie.   Jak grać? Gracze wybieraj± rodzaj planszy zależnie od liczby uczestników. Ustawiaj± swoje pionki i rozkładaj± karty z czterech kategorii blisko planszy. Kobiety stawiaj± swoje pionki na polach różowych, mężczyĽni - na niebieskich.   Uwaga! Pary nie mog± siedzieć obok siebie!   Zakręcenie butelk± wskazuje rodzaj zadania, do którego musz± przyst±pić partnerzy. Poprawne wykonanie zadania pozwala przesun±ć pionek osoby kręc±cej butelk± do przodu. Jeśli się nie uda - pionek pozostaje w tym samym miejscu.   Istniej± cztery rodzaje konkurencji:   Znamy się - uczestnik czyta pytanie - obie osoby w parze musz± zapisać swoje odpowiedzi na suchościeralych tabliczkach; jeśli będ± zgodne - konkurencja jest zaliczona Skojarzenia - gracz odkrywa kartę, a gracze z pary wypisuj± maksymalnie po 6 skojarzeń z rysunkiem - jeśli przynajmniej dwa z nich s± zgodne konkurencja jest zaliczona Co wybierasz - gracz czyta pytanie z wariantami wyboru odpowiedzi, a para zapisuje wybrane odpowiedzi; jeśli s± zgodne - konkurencja jest zaliczona Psychotest - gracz czyta pytanie, a para udziela odpowiedzi w czasie mierzonym przez klepsydrę, zgodne odpowiedzi zaliczaj± konkurencję

Mdr
31 Produkty
Brak opini

20 Innych produktów w tej samej kategorii:

Produkt dodany do ulubionych
Produkt dodany do porównania