Zasiądź za sterami legendarnych maszyn takich jak Sherman, T34 czy ciężki Tygrys i odblokuj ataki specjalne: rakieta V1 i V2, katiusze czy naloty bombowe i wykorzystaj je by zdobyć przewagę na polu bitwy.
DLACZEGO ZACHWYCISZ SIĘ TĄ GRĄ
- To nie jest kolejna zwykła gra wojenna! TRIANG WARS to nieszablonowa i innowacyjna mechanika!
- Magnetyczna plansza! Niespotykane rozwiązanie! Żetony nie przesuwają się już ‚same’ po planszy.
- Innowacyjny system trójkątów, zapomnij o heksach czy kwadratach i graj nieszablonowo!
- Prosta mechanika umożliwiająca jednocześnie więcej dróg do zwycięstwa, dzięki czemu każda rozgrywka może być inna!
- Legendarne maszyny i wyspecjalizowane jednostki piechoty.
- 3 strony konfliktu, w każdej 7 rodzajów wojsk.
- Zróżnicowane statystyki jednostek, ataki specjalne i zdolności.
- Emocjonująca i dynamiczna rozgrywka.
CEL GRY:
Pokonaj przeciwników i pozostań niezwyciężony na polu chwały, wygrywając grę poprzez: zdobycie 480 pkt, przejęcie wszystkich 3 celów strategicznych lub zdobycie wrogiej kwatery głównej.
PRZEBIEG GRY:
W każdej turze gracz ma do wykonania 3 następujące po sobie fazy:
- Rekrutacja => Ustaw wybrane jednostki w gotowości bojowej.
- Ruch => Przerzuć jednostki na pole bitwy, by zdobywać teren i cele strategiczne.
- Atak => Wykorzystaj dwa rodzaje ataków: silniejszy, ale mniej precyzyjny lub słabszy, ale bardziej dokładny.
Trudne decyzje, zacięte i emocjonujące pojedynki w nowym innowacyjnym magnetycznym świecie trójkątów, który będzie wymagał od Ciebie nieszablonowego podejścia do gry! To właśnie TRIANG WARS lekka gra bitewna, nawiązująca do okresu 2 Wojny Światowej.
KOMPONENTY:
- Magnetyczna plansza
- 12 kart generałów, każdy z unikatowych rozkazem
- 21 dwustronnych kart jednostek (8x12cm)
- 3 dwustronne karty ataków specjalnych (atak rakietowy, nalot dywanowy, katiusza)
- 1 karta inicjatywy
- 210 magnetycznych trójkątów terenu
- 21 żetonów jednostek
- 6 magnetycznych żetonów ciężkiej amunicji lotniczej
- 80 okrągłych żetonów punktacji, zdolności oraz oznaczających status jednostek (ranny, uszkodzony, zniszczony)
- 3 żetony kwater głównych
- 12 żetonów celów strategicznych
- 6 wyciąganych pudełek do przechowywania żetonów terenu, może służyć też jako tacka do rzutu kośćmi
- 2 standardowe czarne kości + teraz dodatkowo kość inicjatywy!
CECHY GRY:
- taktyczna gra bitewna
- 2 tryby rozgrywki
- wiek gracza: 14+
- liczba graczy: 2-8
- czas gry: 60 - 120 minut
Uwaga!
Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.